Vil du stille et spørgsmål?
Kom i kontakt med os!
For spørgsmål om Babymoov eller Badabulle produkter, forespørgsler om dit seneste køb eller ønsker at give os din feedback, bedes du bruge knappen "Hjælp" i nederste højre hjørne af din skærm.
Udfyld venligst den formular, der passer bedst til din forespørgsel, og vi vil gøre vores bedste for at svare dig så hurtigt som muligt (normalt inden for 24-48 timer)
Vores kundeservicetelefonlinje er åben og besvares mellem 11 og 3 alle hverdage (undtagen helligdage).
Administrer eller spor din ordre
Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du klikke på 'Hjælp?' knappen nederst til højre på denne side og udfyld fortrydelsesformularen.
Bemærk venligst, at hvis din ordre allerede er afsendt,
du skal returnere varen.
Hvis du vil spore din ordre, skal du klikke på 'Hjælp?' knappen nederst til højre på denne side og udfyld formularen 'Opfølgning/Leveringsproblem'.
Du bør modtage forsendelses- og sporingsoplysninger via e-mail, hvis du ikke har modtaget noget, bedes du tjekke din spam/junk-mappe.
kunde service
Oplysninger påkrævet med produktsupportformularen
Dit købsbevis med købsdato, forhandlerens navn (faktura, ordrebekræftelse, leveringskvittering, gavekvittering...) og bekræftelse af din livstidsgaranti-registrering hvis dit køb er foretaget for mere end 2 år siden.
Produktkoden starter med et A efterfulgt af 6 cifre for Babymoov ELLER starter med et B efterfulgt af 6 cifre for Badabulle
Batchnummeret (4 cifre-4 cifre) som kan findes på emballagen eller på selve produktet.
For en skærm vil den være inde i batterirummet trykt på et klistermærke.
For en Nutribaby, sterilisator eller en Hygro+ vil der være 4 cifre
indgraveret på bunden af enheden.
A detaljeret beskrivelse af problemet plus billeder/videoer
Bemærk venligst: Hvis du ikke har modtaget et svar
fra os, tjek venligst din spam/junk mappe.